Emotional assassination

15:12:00 Devill Advocate 1 Comments

sursa : http://www.moddb.com/
- inchide dracului usa aia ca ne aud toti prostii astia....spuse in timp ce-si urca picioarele pe biroul plin cu dosare ingalbenite....
- pai ce ma urmeaza sa organizam un asasinat de spui asta?apas clanta slinoasa probabil de la vreun idiot de caschetar ce-si linsese de rahat degetele...un fum ce mirosea a tutun proaspat ma face sa nu-mi pot stapani viciul ce ma omora...ce dracu ma abia o stinsesem inainte sa intru si acum....fumez si eu ....asa ca parca nu am mai fumat de o luna....spun in timp ce-mi caud cu infrigurare pachetul abia inceput....
- fumeaza ma..pana nu mai poti...i-a din astea ca poate-ti plac mai mult si intinde spre mine niste rahaturi de trabucuri confiscate sau in cel mai bun caz primite ca si slugarnicie....il privesc si nu-mi vine sa cred cat de mult se schimbase doar in cateva luni....nu mersi...nu-mi place sa pufai...vreau sa simt in plamani....si in plus...nu simt nicio placere....rade..ma priveste din scaunul ala negru ..tapitat grotesc.....esti prost ma..astea sunt super...da ce dracu sa-ti spun tie asta....ai ramas la fel de conservator....trag cu nesat din tigara de un alb perfect....privesc cum rotocoalele se inalta spre un cer acoperit de tavanul galben....
-  tu parca il ai client pe ala.......se foieste in nenorocitul ala de scaun scotand sunete grotesti....se joaca obsesiv cu un pix si-si trece unghia de la degetul mic printre dintii lucrati la medicul care primise ca prin minune o sentinta destul de ciudata...dar favorbila.... atentia mi-e distrasa de sunetul mortuar al unui telefon ce-si canta nebunia in acorduri de manea....apasa ca un idiot injurand ca telefonul nu reactioneaza.....injura de toti mortii si ranitii cunoscuti si necunoscuti.....da......zi ba....asa...il las sa vorbesca fara sa-mi pese de idiotenile pe care le scotea din gura aia spurcata.....atentia mea distributiva nu poate sa nu conlucreze cu un creier mult prea obosit dupa o sapatamana infernala...aaa...aia e buna ma...face treaba....am fost eu cu ea acum vreo cateva zile....stie fata de toate ma.....rade ca idiotu' si nu-i pasa de prezenta mea acolo.....du-te dracu ma de bou...incerc sa-mi pun ordine in gandire si ceva din mine nu ma lasa sa-i fut una peste bot....inchide telefonul aruncandu-l zgomotos pe birou....asa...sa revenim....il ai client pe ala....muistul ala ....fa si tu o fapta buna si cand te vezi cu el...dupa ce treci pe la noi....intreaba-l si tu cateva chestiuni cu privire la afacerea pe care a facut-o cu .......ca ne cam intereseaza si nu putem scoate nimic de la el....
- adica...sa trec intai pe la voi ca sa ce?il intreb vizibil iritat de atitudinea asta de rahat pe care o avea.....ma priveste in timp ce-si aranjeaza cravata lasand sa se vada un nasture rupt in apropiere de gulerul scrobit....al dracu are bani de nu stie ce sa mai faca cu ei si umbla fara nasturi la camasa.....mintea-m joaca jocuri neortodoxe si-mi vine sa-i dau vreo 2 flegme asa in scarba si in semn de recunostinta....
- eee..sa te cablam ma....nici nu se vede....ce ar fi prima data cand o faci?
- da...cu clientii mei da...
- da-l ma in mortii lui de jegos ca am eu o rafuiala mai veche cu el....esti baiat destept si nu este un capat de tara.....nici nu o sa-si dea seama ca ai astea pe tine...il iei pe la Timisoara asa pe ocolite si gata...un rahat.....rade....rade ca un apucat.....se ridica de la birou privind pe geam.....ma ridic si eu...sting tigara abia aprinsa....ma simt atat de rau incat raul face parte din mine...miros a cadavru si miros al dracului de intens....il privesc cu atentie....simt cum totul se invarte cu mine....senzatia de rau se transforma in senzatie de scarba....
- pai si tocmai ca zici ca sunt baiat destept...tocmai la mine v-ati gandit nu?
- stai ma calm...ce dracu te enervezi asa dintr-o data..... zice intorcandu-si fata aia hidoasa spre mine....baietii destepti intotdeauna sunt cu cine trebuie...
- nu ma ..baietii destepti sunt singuri....ca de aia sunt destepti.....nu o sa fac asa ceva...clar? vocea mea grava il face sa se incrunte....ma priveste scrasnind din dinti....
 -esti un prost aia esti......ti-o veni si tie vremea sa ai nevoie si atunci....mai vorbim....deja sunt la capacitate maxima si creierul arunca clisee ce-mi innunda privirea in imagini de nedescris...ma indrept spre iesire pasind la repezeala pe mocheta gri, proaspat aspirata de coana Lenuta...angajata pe pile intr-un sistem de rahat....nu fac asta....nu sunt persoana de care aveti voi nevoie....clar?ies trantind usa in urma mea...simt ca o iau razna si-mi vine sa ma dau cu capatana asta de toti peretii laterali ai unui coridor mult prea stramt...simt cum ma sufoc si fiecare picatura de sange o aud picand in creier.....cobor trepetele...lumina agasanta ce-mi intalneste privirea ma sficuie demonic....urc in masina....aprind o tigara....aud bubuielile haotice ale unui inimi mult prea obosite....trag cu nesat....amalgamul de cuvinte si imagini ma face de nerecunoscut...mi-e cald pe un frig patrunzator....bag mana in buzunar....privesc cu jind si apas....."inchide dracului usa aia ca ne aud toti prostii astia".........se aude vocea perfect redata de catre reportofonul din mana mea tremuranda.....buuuun...futu-ti mortii matii de jigodie......pun mana pe telefon....apelez......simt cum mor odata cu aceasta apasare de tasta....simt cum soarele moare odata cu suflarea mea demonica.....sunt diavolul ce moare salvand suflete...paradoxul demonic al vietii mele ......tremur tot ca si cum ar fi fost prima data.....alo.....gata......il aveti.....am totul......nu mai aud laudele si rasul din cealalta parte....inchid....raman perplex si cu privirea spre nicaieri.....astazi este vineri....si eu sunt acelasi demon... la dracu....

Un comentariu:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!