Behind me

15:12:00 Devill Advocate 2 Comments

sursa:https://theoldreader.com
Priveste-ma in ochi..ai sa vezi sangele siroind prin venele supte de viata...ai sa-mi vezi bataliile purtate prin bastioane de piatra funerara...o sa-mi citesti framantarile si neimplinirile traite...deziluzia si iluzia...agonia si extazul....ai sa-mi citesti durerea pricinuita de fiecare dosar pierdut...ai sa-mi citesti sentintele rostite de tarfele ce cu o seara inainte ma doreau cu ardoare...o sa-mi citesti focul ce ma mistuie atunci cand nu pot face nimic sa iasa bine...ai sa-mi citesti noptile pe care nu le dorm decat in vise sumbre...o sa-mi citesti gentiletea inexistenta si avantul tineresc....o sa-mi citesti povestile povestite si traite mai abitir ca personajul principal...o sa-mi citesti dorintele arzande si osandele pe viata atribuite fara urma de adevar....o sa-mi citesti parfumul si costumul netrebnic ce ma imbraca precum un sarcofag....o sa-mi citesti ticaitul exact al ceasului elevetian ce-mi strange venele lasandu-le sa capteze sangele improscat cu putere...priveste-ma in ochi....o sa simti frica ce-ti macina ratiunea atunci cand te gandesti la demoni....o sa-mi citesti dragostea neimpartasita si impartasania unei clipe care face cat toate cate sunt....o sa-mi citesti cu mirare si indoiala  pentru fiecare cuvintel aruncat aici....priveste-ma in ochi si nu te teme de nimic....impartaseste cu mine fiecare fapt de viata si fiecare scriere ca si cum ar fi cea din urma.....si nu te indoi.....intreaba-te doar daca poate exista un asemenea monstru...gata sa-ti piarda demonic sufletul pentru cine stie ce dracu grozavie.....

2 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!