Devil's perfect agony

12:55:00 Devill Advocate 0 Comments

sursa:https://www.pinterest.com
Astazi nu trag linii si nici nu fac calcule...mi-e indiferent ce-a fost astfel incat  sa nu mai fie...mi-e lehamite de treceri in revista si de regretele eterne....nu am niciun regret si nicio remuscare....fiecare lucru facut a fost bun facut...fiecare traire a fost traita dupa bunu-mi plac...nu am pareri de rau si nici sentimente de ura....nu-mi amintesc nimic din ceea ce nu vrea sa-mi amintesc...nu-mi reprim niciun sentiment ca trebuia cand de fapt a trebuit....am facut ceea ce am vrut cu mine ...mi-am batut joc demonic de un trup perfect si mi-am inserat in vene licori ce-mi ofereau stari de extaz...ce ma ajutau sa merg mai departe...sa pot....mi-am dezumanizat chipul omorand altora vise...am mintit ca un derbedeu vrand sa-i ofer interlocutorului starea de bine...am trisat cu viata asa cum numai ea triseaza cu mine...am schimbat destine si am renascut de fiecare data cand am murit...am fugit din asternuturi fine atunci cand femeile se asteptau mai putin...am purtat batalii inegale cu oameni egali mie...am abandonat lupte ce mi se pareau usoare si am achiesat la razboaie colosale ce mi se pareau demne de mine....am furat suflete si am mancat jarul iadului sinucigandu-ma cu pofta nebuna....am umblat prin birouri laturalnice furand clipe....intretinand vise si situatii halucinante...am oferit ceea ce era de oferit dar nu ceea ce vroiam sa ofer..........astazi nu trag linii oricare ar fi ele....nu adun si nu scad...nu am facut-o niciodata.....astazi ma innec in gusturi fine de trabucuri cumparate cu prea multi bani....astazi este ziua in care diavolul din mine violeaza cu bestialitate orice amintire traita....astazi nu spun nimanui la multi ani....astazi ca de fiecare data "sunt imbinarea a dracului de perfecta intre agonie si extaz, adevar si minciuna, fictiune si realitate..apa si foc...sunt totul sau nimic!"

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!