Vrea sa uit

16:01:00 Devill Advocate 2 Comments

sursa: http://imagine.pics/

Sunt mort cu diavolii de-o seama
Si cel ce moare mort ramane
Sunt eu stapan pe mine oare
Sau diavolii sunt de poveste?

As vrea ca inima din piept sa sara
Si sa-mi sugrume-n sange ghilotina
Ce ma apasa in chip bezmetic
Nemaigasind nicicand lumina

Am aer de palit de soarta
Si chipurile ce-mi zambesc amarnic
Ma fac fatarnic si bezmetic
Si uit sa pot sa rad ca un isteric.

Si fiecare clipa ce-o traiesc intens
Ma face sa ma port demonic
Si uit ca demonii din mine
Aveau odata un chip angelic

Si port costumul cu mandrie
Si uit de toate cate mi se intampla
Si uit de zambetul ischiemic
Ce a uitat sa mai zambeasca...

Nici mort nu pot uita lumina
Ce a facut sa fie ziua
Si noapte mi-este numai una
Si demonii sunt de poveste

2 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!