The man from nowhere

17:40:00 Devill Advocate 2 Comments

sursa:luxurymenblog.com
Poftele mi-au fost intretinute de dame ce-si pierd capul uitand de ele in asternuturi satinate...de dorinte macabre ce nu-mi lasa ragazul sa zambesc...sunt viu precum un cadavru ce-si poarta hainele zdrentuite sperand ca-si gaseste locul in rahatul asta de lume...sau in alta deopotriva....poftele animalice ma rastignesc in filme grosolane jucate de actori obscuri...cunosc zeci de parfumuri date in graba pe pielea catifelata..aramie...ruginie....perfect alba.....
cunosc parfumuri ce acopera murdaria dominanta a unor femei puternice...cunosc desuuri fine cumparate cu extaz si venin...cunosc tarfe de femei si femei in adevaratul sens al cuvantului...cunosc coruptia mai bine decat ma cunoaste ea pe mine....cunosc povesti soptite la urechi in timp ce cutite se infig in spate...cunosc marirea si decaderea...agonia si extazul...cunosc focul ce ma mistuie si apa ce ma stinge...cunosc oameni influenti si oameni saraci....cunosc robe negre precum sufletele ce-si gasesc locul in miezul lor gaunos...cunosc ingeri si demoni ce ma seaca de vlaga lasandu-ma inert si tenebros...
Sunt demonul ce nu poate arata decat ca un demon imbracat in costum negru...sunt agonia clipelor aruncate in fuga si a cuvintelor bine ticluite...cunosc fiecare parte din mine si stiu ca nimic din mine nu mi se cuvine...ura demonica pe care o nasc impreuna cu repulsiile ciudate nu fac din mine decat o arma perfecta...una letala...omor vise si clipe...vand suflete si ma vand si pe mine ca un netot..la colt de strada si in birouri frumos aranjate mirosind a moarte....in camere obscure ce gazduiesc suflete pierdute impecabil imbracate....cunosc nume si nu cunosc persoane...
Controversat si haotic...plin de energie vitala...o impartasesc cu cei care-mi vor sfarsitul...cunosc scenariul si nu cunosc regizorul....privesc o lume ireala si realitatea ireala ce ma impresoara precum chingile otelite ale unui gard din sarma ghimpata....privesc sangele cum pica din suflete curate si mi-e scarba de mine ca nu fac nimic sa-l opresc....mi-e lehamite de ingerul din mine care sta ascuns sub o lespede rece de marmura....
Cunosc toate astea mai bine decat un poem spus de un bastard ce-si plange lipsa dragostei .....cunosc multe si am uitat multe ca sa pot respira..sa pot merge mai departe...si viata asta nu a facut decat sa ma transforme in acel ceva....exact..acel ceva care-ti starneste gratuit imaginatia mult prea bogata...sunt raul de care ai nevoie...sunt raul de care sufletele pe care le-am intalnit au avut nevoie si inca mai au....sunt demonul in costum de gala....dichisit si ferchezuit ca dracu...cu manusi negre manufacturate din sufletele celor pe care i-am asuprit....

2 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!