Hate to Hate

15:41:00 Devill Advocate 3 Comments

sursa : http://wall.alphacoders.com/
Gata, sunt iremediabil pierdut..sunt atat de obosit incat creierul mi se sparge in aschii de otel incins...mi-e atat de lehamite incat lehamitea mi-e obisnuinta...nu poti sa lupti cu sabia si ei cu arme bionice...nebunul din tine te impinge sa te sacrifici luptand egal de inegal...pentru ca esti invatat ca toti sa joace corect...si ei te astupa cu tone intregi de pamant tesut in intrigi aiuristice...nu poti si urletul de ciuda se rasfrange asupra lor intorcandu-se mai puternic ca datile trecute...nu vinzi pentru ca nu-ti place...ei te vand pentru ca la ei se numeste obisnuinta...dracii din ceruri te indeamna la lucruri necurate si neortodoxe...esti sincer cu tine si ei te mint fara sa clipeasca....esti corect si ei intorc corectitudinea improscand-o in maldare intregi de hartii coafate in moarte...nu ai nicio sansa...si sansele-ti sunt potrivincie atata timp cat ei sunt multi si tu..unul....
-  scrie ma ce-ti spun eu...nu ce vrei tu.....
- dar nu a fost asa....
- scrie ma ca te iau toti dracii auzi??..scrie cum zic eu daca mai vrei sa mai iesi de aici...
- nu pot sa scriu daca nu a fost asa....
- ba da ma..asa a fost dar nu stiu daca-ti amintesti tu ...
- nu am innebunit....
- da ma...se numeste doar ca ai incurcat datele ...atat...
- da da...datele dar nu numele...
- ma rahatule...tu scrie aici ce-ti spun eu ca sa fie bine...altfelnici tu nu mai iesi de aici..clar?Mortii tai de jegos....ai familie ma...mai vrei sa mergi la ei?
- da..cum sa nu vreau....
- atunci scrie ce-ti dictez eu ma......
- spuneti-mi cum sa incep....
-asa ma...ti-a venit mintea la cap....o cafea?......
Priveste coala alba de hartie si sangele clocoteste in el ca intr-un cazan cu smoala....aici incepe moartea unui om....aici unde unul vrea sa traiasca cu pretul mortii altuia...alegerile sunt simple si deloc complicate...si demonul din el il sugruma demonic...si simte cum fiecare picatura scursa din pixul indelung folosit tradeaza tot ceea ce avea mai bun si mai uman in el........

3 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!