Exitium

15:22:00 Devill Advocate 0 Comments

sursa:http://vi.sualize.us/
Ziua de vineri...vinerea in care am vandut la pret infim ceea ce am cumparat le pret exorbitant...vineri...aceasta zi in care am primit ireversibil priviri demonice si cutite intr-o inima mult prea obosita pentru rahaturi de razboaie de gherila....vinerea asta in care eu am fost platosa pentru cei far' de platosa...am fost inger pentru cei ce sunt demoni...la dracu...sunt aici si ofer fiecare clipa fara sa cer nimic inapoi...ma vand ca un bezemtic prin piete pline de chipuri desantate...ma vand pentru ca sufletul meu care nu-mi mai apartine demult..sa fie salvat....sunt paria si vanzandu-ma pe mine...vand vise...vand lacrimi de fericire si puteri dumnezeiesti de a merge mai departe...parti din mine sunt licitate in cavouri reci si birouri fade...ofer sperantele celor care le-au pierdut...ofer certitudini secatuindu-mi sufletul si mintea...inversunarea de care dau dovada este atat de haotica incat eu sunt haosul ei..gazduiesc secretele celor pe care-i primesc la mine in birou si ferec usi de otel in urma lor...ma vand cum nu se poate vinde cineva...ma vand pentru un zambet care apare din negura noptii..ma vand pentru o clipa de fericire pe care am reusit sa o smulg unui suflet pierdut...zambesc fatitidic si misterios si ascund trairile demonice in spatele unei masti ce nu ma reprezinta....este vineri la dracu....am obosit sa ma vand pentru ei...am obosit sa-i vad plecand fericiti si eu sa raman nenorocit in iad...am obosit sa ofer clipe in timp ce ei le rapesc nevolnic....ma vand ma..pentru fericirea unora...pentru ca ei sa apuce ziua de maine....pentru ca eu sa pot sa respir usurat ca am facut tot ce mi-a stat in putinta....ma vand sa vad cum femeia simpla din fata mea pleaca fericita ca cineva a ascultat-o si i-a dat sperante...ma vand licitandu-mi rabdarea si inteligenta la preturi derizorii...ma vand...si-mi omor clipele si viata ca un nemernic ce sunt...ma vand al dracului de bine...desi nu sunt de vanzare.....ma vand...si raman aici...sa veghez la fericirea sufletului si sa asist la moartea-mi tenebroasa....

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!