Devil's pride

15:59:00 Devill Advocate 11 Comments

sursa:http://rebleer.tumblr.com
Mi-am fumat mintile cu o placere de nedescris...sadica si plina de empatie fata de pachetele albe si foitele fine....sunt constient de incostienta mea si constient fiind provoc minti sclipitoare sa-mi joace scenariul halucinant....Parfumul anormal de scump pentru varsta pe care o port ma duce spre nicaieri...sunt dracul gol si goliciunea lui ma invaluie lasandu-mi trupul gol pe dinauntru acoperit doar de tesaturi fine si scrobeli enervant de perfecte...mister perfectiune este atat de imperfect la dracu'...
Privesc nepasator la o ceasca cu lichid negru aburind si simt cum fiecare picatura de liniste ma enerveaza la culme....ciudatenia diavolului se manifesta mirific prin lichide negre si fumuri toxice...sunt precum un paria care este jucat la mese obscure de falci hraparete...aciditatea de care dau dovada ma face o bestie de nerecunoscut...curge sange prin venele uscate si uscaciunea lor face ca pielea sa ramana ferma...fada....linistea mi-e oprita de sunetul agasant al telefonului ce-si arunca vibratiile pe masa lacuita...
- alo?....buna....ce faci?la dracu...mai bine nu raspundeam...dar de unde dracului sa stiu ca este ea....aveam numarul de telefon insa de data asta a sunat de pe alt numar...
- trebuie sa suni de pe alt numar?
- pai daca nu-mi raspunzi de pe telefonul meu ce sa fac?....
- si crezi ca asta este o solutie?
- din cate vezi...da...zise razand...
- mda....zic in timp ce-mi aprind o tigara...fumul face rotocoale anapoda indreptandu-se cu repeziciune spre tavan....ti-am spus sa nu ma mai suni....si vad ca nu am fost inteles...ce dracului...vorbesc limbi straine?
- da ...asa ai zis..dar eu nu ma pot abtine....nu stiu ce am...
- ce ai....ai mici probleme cu ....intelegerea ....zic in timp ce sorb cu nesat din cafea....
- nu dragule...am probleme cu dragostea...se numeste dragoste....
- eu zic ca se numeste obsesie bolnavicioasa....deja subiectul ma enerveaza la culme si nu am chef sa continui.....
- nu vrei sa ne vedem?spuse ea complice cu obsesia....
- bai...nu se poate asa ceva...ce vrei tu de la mine pana la urma?sangele deja-mi clocoteste inundandu-mi creierul incins....
- nimic material..nimic care sa te lege de mine emotional..afectiv....
- adica?
-  doar sex....atat...sex si atat....fiecare face ce-si doreste...
- esti bolnava jur...foarte bolnava....
- sunt bolnava dupa tine..intelegi? stiu ca intelegi dar te faci ca nu intelegi....
- ti-am mai spus...nu esti pe placul meu...nu te vreau..nu te-am vrut niciodata...intelegi? poti intelege ca esti o femeie frumoasa...dar eu nu te vreau....nu ma simt atras de tine deloc..nu avem ce dracului sa impartim....
- poate ca avem....zise ea prelungidu-mi agonia....
- nu...nu avem...asta ti-o garantez...
- esti un nesimtit mitocan...aia esti...tu ai impresia ca toate femeile alearga dupa tine  si tu poti alege doar ce vrei tu...cand vrei tu...cine dracului te crezi....??zbiara ca o apucata si cunosc o fata pe care o stiam demult dar care statea bine zavorata inauntrul unui trup minunat....perfect.....
- si daca sunt mitocan  si nesimtit asa cum spui tu....cum dracului sa-ti doresti un asemenea exemplar?
- nu mai vreau nimic ma de la tine....esti infatuat si prea direct...nu uita insa ca nu intotdeauna sa fii direct este ceva benefic....
- dar sa cersesti partide de sex mieunand precum o pisica in calduri...este normal?deja m-am apucat de a doua tigara....trag ca un apucat.....pofticios pana la dependenta....
- nenorocitule...sper sa ai parte de un sfarsit de an dupa sufletul pe care il ai si felul cum te porti....
- multumesc pentru amabilitati... si daca ai nevoie neaparata de sex...am cativa colegi care te-ar putea ajuta...ce zici?
- du-te dracu......
Inchid telefonul atat de nonsalant incat chiar si eu sunt surprins de atitudinea mea....privesc ecranul care se stinge in tandem cu infernul din creierul meu....sunt perfect de imperfect....parfumul scump de anormal miroase halucinant...ceasca de cafea zace pe masa lacuita tradandu-mi viciile....ce pedeapsa as putea primi ca sunt ceea ce sunt...cate sficuieli de bici ar trebui sa primesc pentru felul cum ma port....demonul din mine ma indeamna la repulsii demonice..privesc scrumiera plina de mucuri strivite intre degetele mult prea perfecte....fumez ca un apucat...fumez sa pot respira....linistea ma alarmeaza panicandu-ma ireparabil....credeam ca diavolul poate fi si gentleman....

11 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ziceam și eu asa..macar în spiritul sărbătorilor dar deh...si da..ma mir de fiecare data...poate poate ca de aia este diavol ma..:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce faci ma rox de ștergi comentariile?..sa fie oare mana diavolului?:))

      Ștergere
    2. Mana diavolului in mana mea?????:)))

      Ștergere
    3. Nu am nimic de-a face cu asta..daca o făceam eu..era fără urme..crede-ma:))

      Ștergere
  3. Auzi cred ca "doamna" a simtit ironia mea ma...mi-a disparut comentariul sa dea dracii:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu facă dracului vreo magie ca nu se leagă de mine nimic:))

      Ștergere
    2. De mine mi-e mie maaaa....ca de tine stiu ca nu se prinde nimic...toate relele sa vina la mineeee...captez eu tot:))))

      Ștergere
  4. Cum sa o dai colegilor? :))
    Ea te voia pe tine, doar pe tine.
    Tre sa scriu despre ideea de a cersi sex. :)

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!