Purgatory

15:12:00 Devill Advocate 1 Comments

sursa:https://gamzsonev3.wordpress.com
Sufletul nu-si poate face lacas intr-un trup obosit de vreme..nu-si cladeste statui si nici nu-si face de cap participand la vreo orgie interioara...astazi sunt perfect...atat de perfect incat imperfectiunile ce nu mi se arata ma fac sa miros a lame ascutie, incinse in cazane imense de smoala...astazi sunt doar eu si cu mine...sufletul mi-a fugit dracului..speriat de cata dezumanziare sunt capabil...astazi..astazi sunt indiferent la indiferenta celor ce roiesc in jurul meu..astazi incerc sa transform fiecare particica din mine..in tine....
Diavolul exista ma si nu este numai o inchipuire a unei minti bolnave ori a vreunei sutane doritoare de supunere...nu poti sa scapi de chingile lui nici sa vrei....nu poti intoarce spatele asa cum ai vrea....nu poti ma sa te lasi prada pradatorilor si pe tine sa te doara in capul pieptului...sa-ti infigi ace in vene si sa astepti ca lichidul ala sa-ti produca putere...nu poti nici sa adormi fara sa te gandesti cate suflete ai supus fara sa doresti acest lucru...
Sunt atat de perfect...incat camasa albastra impecabil scrobita ma cocoloseste lasandu-mi cute adanci..cravata de un negru perfect ma sugruma oprindu-mi inuman respiratia...tigarile albe ce contrasteaza cu pielea perfect intinsa ma invaluie cu fumul lor ca intr-o ceata mortuara...ceasul de la mana-mi contorizeaza timpul neputandu-l opri in loc...lichidul negru baut pe nerasuflate face ca inima sa-mi sara din pieptul acoperit de platosa invizibila...parfumul ce-mi acopera starea de spirit ma tradeaza precum o iuda ...nu-mi gasesc locul in spatele biroului din lemn masiv si ma foiesc ca un apucat pe scaunul din piele neagra precum sufletul meu...privesc atatea dosare...privesc atatea suflete pe care le-am castigat...nu pot sa pierd si pierzania lor inseamna sfarsitul unuia ca mine...zambetul demonic sa transforma in rictus gravat pe obrazul proaspat ras..uns cu licori albe si scumpe....totul in jurul meu este dupa cum am vrut eu sa fie...nimc la intamplare si nimic intamplator....am totul si nu am nimic...am atatea defecte incat nu ma mai interseaza sa gasesc partile bune...am atatea dorinte implinite si mai multe neimplinite...tot ceea ce mi-am dorit am facut...si cele facute nu mi-au atras atentia decat pentru momente scurte de timp....poate parea banal insa cel ce a facut aproape totul are senzatia ca nu mai poate face nimic....ca este pierdut si perzania il face stingher....am nevoie de fapte marete...de visuri implinite ..visate doar de visatori habotnici...am nevoie de adrenalina mai mult ca oricand...am nevoie de sinapse inrosite de gandire nemaigandita...am nevoie de muzica buna ascultata la maxim si de oameni ce-mi surescita la maxim inteligenta...am nevoie sa uit mediocritatea si purtatorii de scule ce habar nu au ca pot exista lucruri mult mai intense decat buzunare doldora de hartii care nu sunt nici macar bune de sters la cur....am nevoie de aer proaspat sa-mi intineresc mintea si trupul...am nevoie de sange cald si de plasma fierbinte....am nevoie....am nevoie sa renasc infaptuind ceea ce am visat...am nevoie si la dracu daca nu nevoia ma impinge in extreme alambicate....am nevoie de lucruri complexe pentru a ma hrani....am nevoie de minti sclipitoare care sa-mi tina locul perfuziilor nenumarate si a lichidelor baute pe nerasuflate....am nevoie ma de suflete calde si in acelasi timp atemporale...caci eu...eu traiesc in propriul meu purgatoriu atemporal...obinsuit sa nu primesc nimic gratis....sa platesc la preturi halucinante ceea ce as putea lua gratis...am nevoie de masti fara masca ma...sa port discutii alambicate cu finaluri neasteptate...am nevoie de necunoscut pentru ca tot ceea ce este in jurul meu este previzibil...am atatea nevoi....si fara satisfacerea lor o sa mor precum un caine sugrumat in propriul lant...o sa ma sting incet...picatura cu picatura...pana cand cea din urma suflare a mea va iesi triumfatoare din rahatul asta de purgatoriu....

Un comentariu:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!