Nosferatu

15:30:00 Devill Advocate 4 Comments

sursa:http://wallpapers.brothersoft.com/
Sunt cum nu se poate mai diavol...cum nu se poate mai nemernic...sunt demn de pietre aruncate in scarba si de piroane infipte in inima...omoara-ma si o sa mor doar pentru o perioada...am devenit atat de inuman incat nu ma recunosc....nasc atatea ipostaze nedemne si ganduri neortodoxe incat pana si diavolul din mine poate pupa icoane aurite...bai..sunt atat de inuman incat inumanitatea mea ma schimba iremediabil..
sunt cateodata atat de acid incat aciditatea arde precum flacarile iadului...miros a dracu...aia este...am acel ceva ce ma demonizeaza in demon demn doar de cei asemeni mie...insa putini sunt cei care-mi seamana...nu merit decat sa ard pe rug....si fumul ce iese sa se imprastie dracului in toate zarile posibile....nu merit decat ingratitudine si canibalism accerbat....merit siroiae de sange si schingiuiri fatale...merit sa fiu rupt in bucati si aruncat in mari involburate....merit toate astea...pana la urma ...si diavolul merita cate ceva .....

4 comentarii:

  1. Să-ți continui fraza... „câte ceva... bun”. :)
    Ce ai face dacă ai primi o dragoste necondiționată? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neconditionata???pfff..cred ca nici nu știu cum as reactiona...

      Ștergere
    2. Neconditionata???pfff..cred ca nici nu știu cum as reactiona...

      Ștergere
  2. Asta întrebam și eu... ce ai face cu ea, cum ai reacționa. :)

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!