Iudex

15:55:00 Devill Advocate 1 Comments

sursa: http://fractaldesigns.net/
Ce zi....totul este in zadar...lupta inegala ma acopera cu pamant urat mirositor...simt cum inima-mi cedeaza impactului emotional...
Atata dezumanizare..atatia scheleti ce-si freaca mainile inlatuite pe atarnari grotesti..fiecare are un loc al sau..al meu se pare ca este bine determinat si bine conturat...sunt facut sa seman furtuni si stari contradictorii...sunt facut sa port cruci invizibile si sa urc golgote interminabile...mi-e scarba de judecatoare parvenite si habarniste ce-si ascund frustrarile printre sutele de dosare..mi-e scarba intr-un mod morbid care ma inspaimanta...mi-e si mai scraba de mine care vreau sa dovedesc imposibilul...sunt tenebros atunci cand tenebrele ma vor rapus...si nu am gresit cu nimic....iar tu...tu nu-ti cauta dreptatea prin sali de judecata pentru ca rareori o sa o gasesti...sta pierduta acolo unde pierzania si placerile carnale o sodomizeaza....acolo unde goliciunea se combina atat de haotic cu perversiunea....acolo unde tie ti-e data sentinta intre doua orgasme fade si lipsite de sentiment....

Un comentariu:

  1. E clara treaba pt mine...militez pt incurajarea magistratilor barbati...sa am dracului si eu o sansa...macar la doua orgasme daca la sentinte favorabile pe baza argumentelor juridice,nu

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!