Ego omnia

16:01:00 Devill Advocate 1 Comments

sursa: http://www.indiatimes.com/
Astazi este luni...si da la dracu....astazi deschid portile iadului doar pentru cine doreste sa se arda cu flacarile lui....astazi este luni si pentru mine..si pentru tine....nicio diferenta decat de trairi emotionale complexe si diavolesti.....nu poti trai ma daca nu ai vazut ceea ce este mai rau...nu poti trai doar cu binele asta este clar....trebuie sa simti ceea ce simt si eu...sa traiesti ceea ce traiesc si eu...si pentru depravatii ce-mi pun la indoiala trairile demonice de aici...nu am decat sa deschid larg portile infernului....si ca sa fiu mai demon decat sunt..mai diavol decat ai cunoscut vreodata...am sa las intrarea libera..ca si pana acum....vreau sa vezi ceea ce eu traiesc...vreau sa simti ceea ce am simtit si eu....vreau sa intelegi ca realitatea este a dracului de sumbra si ca nimeni din jurul tau nu ti-e camarad de arme decat cu mici exceptii...vreau ca prin scrierile mele sa nu faci aceleasi greseli facute de mine...vreau sa zambesti cand durerea a fost traita doar de mine...vreau sa scrijelesti sa sa-ti lasi creierul sa-ti proceseze informatia asa cum o primesti...sa constientizezi ca brutele sunt printre noi...ca dreptatea este terfelita in paturi de hoteluri umbrite de pieire....ca binele tau este raul altora...ca mirosi a pierzanie de la o leghe atunci cand zambesti....ca esti fericit cu ce ai si ceilalti te urasc crezand ca ai mai mult decat au ei....vreau sa-ti lasi mintea limpede de atata intuneric ce te domina....vreau sa-mi citesti trairile si sa inveti dracului ceva din ele....vreau ca tu cel care ma citeste...sa intre doar de proba in iad....pentru ca eu...eu o sa-ti ofer aceasta posibilitate....si-ti mai ofer si sansa de a nu ajunge acolo unde eu am fost......astazi...astazi ai bilet dus-intors din iad....numai de tine depinde sa nu-ti putrezeasca halcile de carne ramanand acolo.....

Un comentariu:

  1. Nu merge așa... majoritatea oamenilor învață numai dacă trec ei înșiși prin iad...
    Dacă mi-ai da mie un bilet... cu siguranță nu m-aș întoarce mai bună.

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!