Silentium

13:29:00 Devill Advocate 5 Comments

Creierul repugna infernal o durere demonica..caut cu ardoare o masca de fier incins care sa-mi mutileze durerile...somnul inuman pe care reusesc sa-l dorm ma face sa visez toti demonii infierati carora le-am cumparat sufletele pe cateva monede ruginite...am facut ceea ce trebuia sa fac si gandurile astea nu-mi dau pace...am pierdut pe drum camarazi ce nu meritau pierduti si am adunat langa mine suflete pagane ce-si hranesc existenta din neimplinirile mele....cunosc atatia oameni si nu cunosc pe nimeni...mi-au suflat in ceafa inorogii si mi-au turnat in pahare demonii....am povesti de viata traite si nesulfilate...roba ce ma acopera ma acopera precum un giulgiu fin de matase otelita...nu pot scapa din chingile astea...nu pot si ma zbat sa construiesc ziduri din rahaturi de cadavare...galopez pe taramuri virgine si virginitatea lor a nascut salbaticie....
Ce dracului sa intelegi din mine.....ce suflet sa-mi vinzi sa ma faci sa ma simt bine....ce otrava sa beau nebauta fiind....ce senzatie sa traiesc netraita fiind.....nemultumit si incorsetat de ordine demonice calc iar si iar pe lespedea rece a unei umanitati inexistente....lupt sa scot la suprafata rahaturi ascunse cu grija si continui sa cred in vise nevisate decat de mine....sunt diavolul in persoana ma...nemultumit de tot ceea ce se afla in jurul meu....afectat in moduri barbare de trairi zamislite din minti tenebroase....respir ca sa pot trai...fumez ca sa pot respira....am atatea de spus si nu pot spune...caci gura mi-e ferecata de juraminte idioate....

5 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!