Sonus mortem

15:32:00 Devill Advocate 0 Comments

sursa:http://villains.wikia.com
Ce frustrari ma..ce limbi de foc ma ard cand sufletul meu plange...si am obosit sa fiu ceea ce trebuie..vreau sa fiu ceea ce sunt...cati nu au improscat cu noroi si cate nu mi-au dorit pieirea....
Ma caracterizez prin simt practic si estetica uratului cand de fapt abuzez de fiecare minte ce-mi starneste nelinistea...am nevoie de mai mult..asta este clar si toti demonii dracului nu ma pot stapani....alerg pe carari numai de mine cunoscute si port in suflet blestemul unui juramant cretin...nu-mi gasesc locul dominant de peisaje mefistotelice...ard pe rug cand nu -mi iese ceea ce vreau...arunc lava incinsa prin ochii inrositi de atata oboseala...trebuia sa sune...si nu a sunat....ceva nu a mers...trebuia si pana la ora asta nu a sunat....hmmm...blestemat de demon ce sunt....am sucit minti ce le-am crezut sucite si am impovarat trupuri deja incarcate de greutatea cuvinteleor mele....nu am dat gres niciodata in ceea ce priveste cumpararea de suflete....si am inteles prea tarziu ca infatuarea mea este moartea altora....ce idiot nebun si tanar ma mana in lupte incorecte?Si totusi...dupa trairile ei...trebuia sa ma sune negresit...pana la ora 12 trebuia sa o faca....sinapsele se scurtcircuiteaza haotic...nu stiu sa pierd si telefonul asta care nu mai vine ma face sa urlu in sinea mea a agonie....nu pot accepta sa nu fiu acceptat desi repulsiile pe care le starnesc m-au obisnuit cu neacceptarea....sunt al dracului de posedat de fiinte care nu sunt uzuale pentru oricine...si carenea-mi tremura anapoda....sa incep sa devin uzual...comun....omenesc...?
Ceva nu este in oprdine cu mine si faptul ca nu am dat gres niciodata asta nu inseamna ca ma joc....asta inseamna ca sunt prea stapan pe un demon ce nu poate fi tinut incarcerat in odai reci si umbrite....daca nu ar mai suna...inseamna ca nu as mai fi eu....inseamna ca nimic nu ar mai fi asa cum eu vreau sa fie.....la dracu....chiar de va fi seara....sau maine....va suna....si eu stiu asta, numai ca eu vreau astazi.......caci diavolul naste in mine pasiuni arzatoare...jocuri de cuvinte ce-ti invadeaza gandirea ordonata...dezordonand-o...va suna...pentru ca altfel nu se poate si altfel nu voi sa stiu ca se poate....si odata sunat....sufletul ei va fi al meu....la dracu'!!!

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!