Somnus ratio

15:48:00 Devill Advocate 7 Comments

sursa: https://www.youtube.com/
Santinela de la portile iadului a obosit sa mai fie doar o simpla santinela...nu mi-a placut niciodata linguseala si nici limbile de foc ce-mi spala picioarele....ma transform in pierzanie eu fiind pierzania in persoana...acidul lactic inexistent face ca fiecare muschi sa-mi arate durerea intr-un mod barbar....barba netaiata ma recomanda ca si stihie....costumul cambrat si camasa alba...ca inger dominat de stihii...am acel ceva ce nu-l gasesti la prea multi din jurul tau...pantofii impecabil lucrati ma calauzesc in timp ce calc pe cadavre rapuse la pamant de sentinte mirosind a parfum....ceasul de la mana cantareste cu exactitate timpul ce-mi zboara printre degete...de dimineata am deschis cutia si l-am ales pe cel mai opulent dintre toate cate-mi gadila vederea....mirosul ce ma imbata provine de la un parfum cumparat vanzandu-mi clipele pentru cateva minute unor nevolnici....lipsurile pe care le am se imbina atat de diavolesc cu toate cate le traiesc....piele fina a mainilor arse de scrisuri macabre se imbina armonios cu rictusul din coltul gurii schimonosite de durere...intorc priviri hraparete si la dracu daca pot sa trec neobservat...neatins....nu ma pot furisa printre usi capitonate si nici pe scari ce duc spre nicaieri...nu pot intra in birouri saracacioase fara sa nasc repulsii si nici sa plec din cele ce miros a lux fara sa las ura in spatele meu....nu pot purta o discutie fara sa raman inoculat in mintea celu care ma asculta si nici indiferent in inima celei ce ma priveste...nu vand si nici nu am vandut vreodata vreun suflet....nu urasc si nici nu pedepsesc drastic pentru ura...nu pot sa nu fumez desi stiu cat de letal este.....scriu ca sa uit...sa ma eliberez de toate cate mi se intampla si ma macina putin cate putin....scriu fara sa ma opresc...cu nenumarate puncte de suspensie...o fac pentru a nu uita detalii...pentru a pastra acuratetea trairilor si a transmite ceea ce niciunul dintre voi nu ar trebui sa traiasca....scriu ca un apucat si mi-e indiferent daca scriu ca un bezmetic sau ca un om nebun de joasa speta.....vreau sa uit ceea ce nu ma lasa...vreau sa scap din chingile ce-mi fac creierul sa se rupa in bucati...vreau sa scriu si cand privesc scrierile din acest blog...ma inspaimant...sunt demn de uratenia voastra si de repulsiile iscate...sunt demn de tot ceea ce este mai anormal....si pentru asta...nu pot decat sa va exprim in cuvinte ceea ce traiesc....pentru ca haosul asta sa nu se mai intample...vreau sa uit la dracu..si nicio pastila din lume nu-si face efectul.....nici somnul si nici pierderea cunostintei....

7 comentarii:

  1. nu pot purta o discutie fara sa raman inoculat in mintea celu care ma asculta si nici indiferent in inima celei ce ma priveste.. - Adevarat ai grait!
    Chiar voiam sa te intreb daca recitesti ceea ce scrii, dar mi-ai raspuns!

    Hmm... scrierile tale sunt o forma de cainta. Te-ai gandit la asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scriu sa pot respira..Scriu sa pot trai ziua ce va sa vina..
      Cainta?..poate....devill se caieste..:)) foarte tareee:))

      Ștergere
  2. Răzi tu râzi, dar mai toate au urme de regret...

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar si diavolul se va cai....asteapta si ai sa vezi....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat de dulce este moartea unora...sa poată aduce atâta satisfactie altora? Dacă da..inseamna ca totul este pierdut...cat de frumos este sa stai sa privești și sa aplauzi decaderea...

      Ștergere
  4. Nicidecum decaderea, caina nu inseamna decadere....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci rămâne decât "cat de frumos este sa stai sa privești și sa aplauzi"...

      Ștergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!