Mi-e ciuda

15:49:00 Devill Advocate 4 Comments

sursa:https://pastorross1.wordpress.com
Mi-e ciuda ma pe mine si-o sa mor
Atat de zvelt si plin de umbre
Caci pula mea..traiesc si mor
Si sunt un cavaler din vise

Mi-e ciuda ca ma vand demonic
Si nu sunt numai pentru mine
Caci eu respir,traiesc si mor
Cu fata-mi catre tine

Mi-e ciuda pe costume negre
Prietene cu moartea curva
Din spatele birourilor reci
Facand tenebrelelor umbra

Mi-e ciuda ca puteam mai mult
Si pot mai mult cu siguranta
Dar ce folos sa pot mai mult
Cand viata este o zdreanta?

Mi-e ciuda ca n-am daruit 
Atata pasiune muta
Si-n serile ca plumbul reci
Nici diavolii nu mai asculta

Mi-e ciuda c-am spus adevarul
Si el intors ca bumerangul
Mi-a sufocat intaiul tel
Lasandu-mi falnic numai rangul 

Mi-e ciuda ca Satan saracu'
Nesocotind povata mea
S-a apucat sa-mi rupa capul
Si-a a pierit in groapa sa

Mi-e ciuda pe lingaii far' de limba
Ce-si vand prietenii intr-o clipa
Si canta marsul lor funebru
Rostindu-mi numele celebru

Mi-e ciuda ma pe mine si-o sa mor
Mai gol si mult mai plin de vise
Caci lumea este doar un dictator
Si eu sunt mortul fara vise

Mi-e ciuda ca nu pot trada
Dar sunt tradat ca nimeni altul
Mi-e ciuda ca o sa mor asa
Si capiat ca dracu'

4 comentarii:

  1. Iar poezie?! :)))
    Numele celebru vreau și „io” să-l aflu. :D
    Pe bune, cu poeziile mă faci să comentez ca fostele comentatoare care comentau, dar nu înțelegeau mare lucru. :))
    Cam așa și eu... poezia mi-e potrivnică! :)
    Ai milă de mine!

    RăspundețiȘtergere

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!