In tine

15:56:00 Devill Advocate 0 Comments


Raman in tine dupa ce plec
Si-mi simti parfumul demodat
Te uiti la ceas si te intrebi
De ce n-am stat pe cat am luat

Si-ti penetrezi cu ganduri mintea
Si sangerand de neputinta
Te uiti cum ies pe usa neagra
Lasand in iad orice dorinta

Si-ti fierbi lichide ce-ti dau viata
Fumand pe rand tigari de foi
Gustand doar picaturi din ceata
Ce-si face loc in locului lui

Si simti corsetul tot mai negru
Si dresul ce-ti umbreste mintea
Cand a cazut pe langa paturi
In care tu ti-ai pierdut mintea

Ma simti in tine cum pulsez
Si cum te fac sa tremuri toata
Si buzele sunt vinetii
Cand te-am lasat neterminata

Si te gandesti cum numai eu
Sunt demonul din tine
Si cate altele mai vor
Sa se transforme-n tine

Si cand te uiti la telefon
Si suna doar a moarte
Vezi pe ecran numele meu
Si clipele desarte

0 comentarii:

Sa nu crezi ceea ce-ti spun...intreaba-te doar!